stockholm i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu

idag så har jag varit i stockholm med mamma, pappa och linnea och hälsat på mitt nya hem där det var ett rum med två sängar till och med så det går bra att folk kommer och sover hos mig! det var ett ganska stort rum också, micket bra. så begav linnea och jag  oss av mot min skola och det gick finfint för oss tills vi skulle hem och det kom en stor hagelstorm :( så vi fick gömma oss under en markis och det gick till och med ett billarm för det haglade så hårt! det var ett äventyr för oss! det kom även en man med en pizza, han såg lite olycklig ut fast sa att vi var smarta. han kunde ha joinat oss under markisen, vi kunde ha ätit pizza tillsammans!



Kommentarer
Postat av: stina

ser fint ut

2009-08-15 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback