look at earth from outer space

jag älskar politik så himla mycket och det är så roligt med folk som är intresserade.
det är så lamt med folk som inte bryr sig och säger att dom inte förstår
det är inte särskilt svårt att förstå sig på grunderna och därefter bygger man ju bara på med mer och mer kunskap
för mig är det viktigt att lära mig så mycket som möjligt eftersom jag inte vill vara allt för naiv. folk tänker säkert att jag är det jätteofta men jag brukar tänka ganska långt innan jag uttalar mig men är man aldrig redo att ta en diskussion utan bara dömer ut det som korkat eller naivt så får man heller aldrig veta hur det är jag tänker och heller aldrig lära sig nåt (och nej med det menar jag inte att man måste lära sig att jag har rätt just)

Kommentarer
Postat av: Cheapo

Nu låter du jättesmart Jånna så jag känner mig helt korkad!

Postat av: stina

tycker du borde visa mer av dig för du kan faktiskt!

2009-08-14 @ 14:23:37
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: veronica

Det är om inte annat viktigt att alla försöker sig på att förstå politik så att det blir så demokratiskt rätt som möjligt :)

2009-09-02 @ 14:44:40
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback