jocke smygarn berg

bra dialog mellan mig och mina föräldrar:
(mamma sitter och bläddrar igenom bilderna i min telefon)
mamma: vem är det?
jag: jocke
mamma: röker han?
jag: han gjorde, det där är 95
mamma: jaha, inte längre?
jag: nä
pappa: röker jocke berg???
jag och mamma: nej han gjorde
pappa: jag tror han gör det fortfarande... smygröker under fläkten... jocke smygarn berg, smyger runt på kungsholmen och tror att ingen ser honom!
jag är inte den enda i vår familj som svävar ut och hittar på historier tydligen
nu vill mamma också ha en iphone!
hon har lärt sig min imponerande snabbt, hon kan nog lika mycket om den som hon lekt med i 15 minuter som sin egen som hon haft i ett år

Kommentarer
Postat av: Emeli

hahaha alltså åh. roligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback