antifascistisk aktion västerås

jag är inne på afa västerås hemsida det är roligt, ska jag gå med tycker ni?
vill så gärna ha svart luva och sjal för ansiktet a la rånare och skrika STAND UP AND FIGHT AGAINST CAPITALISM FASCISM
kanske lite lättare att få ut sitt buskap om man håller sig till svenska när man ändå är i sverige
jaja lika bra att dom inte får ut sitt budskap och hoppas dom fortsätter kasta sten så att så få som möjligt kan ta dom på allvar
nu ska jag klä på mig och sen ska jag träffa matilda, vi ska göra något som väldigt få ungdomar i dagens samhälle gör, hyra film! STAND UP AN FIGHT AGAINST FILE SHARING

Kommentarer
Postat av: Anonym

come on come on come on come on antifa hooligans. in the streets on the terraces we are singing and we scream ALL OUR HATE FOR THE NAZI SCUM

2009-02-06 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback