hej ridhjälm

nu är melodifestivalen i leksand klar, det blev emd och molly saldén som gick vidare
(nu är det reklam för popcirkus, älskar kristian luuk och per sidning-larsen, måste säga det igen)
jag tycker det var bra att emd gick vidare iaf, melodifestivalen är udda
får en att gilla saker man annras är arg på
som t.ex emd när dom vann en grammis för årets låt

veronica & jag har läst min gamla fan fiction, haha skrattade ganska mycket
tänk att jag kan vara rätt så rolig ibland
roligast är när det pulserar bakom öronen hela tiden och "du är väl inte allergisk mot valnötter?"
veronica ligger i soffan och sjunger en killes egna extraverser till mannen i den vita hatten

Kommentarer
Postat av: Veronica

kul liv ibland

Postat av: stina

vad är en fan fiction

2009-02-21 @ 22:24:48
Postat av: jonna

en fan fiction är en historia av ett fan skrivit om objektet för fantikern

2009-02-21 @ 22:47:27
Postat av: fanny

hon heter sandén juuuuuuuuu

2009-02-22 @ 00:24:41
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: fanny

undrar vad din fan fiction handlade om förresten...........

2009-02-22 @ 00:25:08
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Tydligen har hon med kent att göra, för taskigt.

2009-02-22 @ 00:41:59
Postat av: caja

meh va fan, jag bah åh jonnie pånnie har ridit häst! <3

sen bah... nehe... Såg värsta finaste hästen hos sebastians mamma, den kolla på mig och jag på den och så <3 <3 <3 det är en travare,,,

2009-02-23 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback