nostalgia

idag är det ett år sen the cure spelade på hovet påminner folk mig om
oj kunde verkligen inte bry mig mindre för det råkar också vara ett år sen..........
kent spelade i jönköping!
alla ba...... jaha? och? du har sett kent i varenda svensk stad ingen bryr sig
nehe men det råkade vara en av dom bästa spelningarna jag sett med kent så jag bryr mig och jag vet att amanda, emma och veronica bryr sig så ni som inte bryr er kan ju gå och lyssna på the cure och sörja att ni inte var på kent istället
nu ska jag lägga upp bilder därifrån för att minnas tillbaka, do enjoy

roligt insläpp

ett stycke grön veronica, nån inställning på kameran

liraren jocke

Kommentarer
Postat av: veronica

jocke hade jackan <3

Postat av: stina

kent

2009-02-10 @ 20:04:49
Postat av: Sofia

Vem fan bryr sig om Cure? Vi sprang i trappor istället.

2009-02-13 @ 12:42:43
URL: http://cesium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback