ryggsäck och kängor och klistermärke på bilen

nu är veronica hos mig, hon har åkt tåg i 20 timmar från kiruna, stackarn
klockan sju fick jag ett sms av henne "vi har inte kommit fram till stockholm än"
jag ba skönt kan sova lite till, sen en liten stund senare kom det ett sms till
"för visst ligger sala norr om stockholm?" nej sala ligger inte norr om stockholm :@
så fick gå upp och åka och hämta henne och nu har vi druckit o'boy
vi har försökt komma överens om vilken film vi ska se på bio, det går inte så bra
jag vill se melodifestivalen ikväll, veronica gråter

veronica på tåget, äter bröd

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe, fin tjej, fin design på bloggen :D

Postat av: Emma

Men åh jag vill också kolla på Melodifestivalen med er :(

Saknar er en massa.

2009-02-21 @ 10:42:07
Postat av: fanny

sv: nej jag säger alltid google översätt för det är så fult :D

2009-02-21 @ 10:48:26
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback