go go födelsedag

nu är linnea hemma hos mig fast hon är inte här hon är på toa :)
nu kom hon och låtsades boxa mig i ansiktet sen sa hon förlåt och försökte strypa mig istället
hon påstår dock att det är en kram
vi väntar på att stina ska komma hit så vi kan äta tårta
jag har fått sex & the city-boxen av mamma och pappa och så fick jag en pettson & findus-målarbok av pappa sen också hahahahaha okej snällt iaf sen fick jag godis av pappa också och så 500 kronor och så ska jag få en hultsfredbiljett, bästa föräldrarna
nu kom pappa hem med en coop extra-påse och kollar konstigt på mig
jag erbjöd honom godis

Kommentarer
Postat av: emma

Woho Hultsfredsbiljett, bästa presenten tycker jag. Haha

2009-01-24 @ 17:19:45
Postat av: Josefine

oh jag vill också ha SATC-boxen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback