ni håller oss vid fucking liv

just nu: kent live i mitt rum, det är så himla fett med kent
blir inte alls nostalgisk, ne hur skulle jag kunna bli det?


annars addar jag veronicas syskon på facebook eftersom hon är vän med mina där
vi har så bra kontakt med varandras syskon
hon har min bror på msn t.ex!
och så har jag försökt få dom att åka tåg tillsammans men hannes blev rädd och sprang iväg
och så har jag träffat hennes bror på hultsfredsfestivalen
och så har jag varit hemma hos hennes syster två gånger och sovit hos henne till och med
ja det var lite om mig och veronica och våra syskon
gött mos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, årets inlägg och jocke är snygg/söt..

hihi, fulaste tröjan (Y)

vill ha honom

utan den

helst

Postat av: stina

har också träffat veronicas syster

2009-06-27 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback