spekulering kring gandalfs hjärnkapacitet

sitter här och spekulerar lite över sagan om ringen. jag gjorde nyss ett test på facebook om vem i lotr man är och jag blev gandalf :D gillar honom
ah fast iaf, saken är den att varför skickar gandi örnarna som plockar upp frodo och sam efter att dom haft ner ringen först i slutet? kunde han inte ha skickat örnarna på en gång så kunde dom ha flugit dom direkt in i mordor och till det där stället? så hade allt gått jättesnabbt?
kanske ska ta och kolla lite på sagan om ringen nu, var ett tag sen jag såg dom filmerna
eller kanske läsa böckerna? jag har faktiskt alla böcker här hemma som jag lånade av min bror för... kanske 6-7 år sen

Kommentarer
Postat av: linnea

experten tua säger: nej för då hade dom blivit upptäckta och det var det dom inte skulle bli för då hade orcherna dödat dom och ögat hade ba schabooom riktat sig mot dom istället för mot aragorns skenmanöver och det hade slutat illa!

2009-06-23 @ 15:14:45
Postat av: jonna

tua:

det hade iaf känts lite smidigare om dom slagits uppe i luften än ba "nä JAG vet! vi GÅR in i mordor istället :D lyyyysande sickan" /gandalf

Postat av: Linnea

experten tua talar igen: ne, för då hade ögat bah, DÖDA! och orcherna hade typ skjutit eld på dom! så dom hade dött iaf!

2009-06-23 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback