vi skålar med highschool swimmingpool färskpotatis utan sill tiden står inte still

hej just nu befinner jag mig i leksand, i nadjas lillasysters rum med nadja och matilda. det är härligt här och det är midsommar. det är fett att vara i leksand när det är midsommar för det kommer jättemycket folk hit nu för det är tydligen en midsommar-stad. dom ska försöka slå nytt värlsrekord i ringdans i gropen senare. det kommer kanske vara runt 30 000 människor där, men det regnar så det kan bli färre men det brukar vara runt 30 000 människor där på midsommar.
nadja bråkar med midsommarmaten, hon verkar på en aning dåligt humör. matilda och jag slappar. otacksamma, ja okej vi går och hjälper nadja nu vaaafaaaaan
ha en bra midsommar

nä nu ska nadja försöka göra hyss (aka blanda jocke bergs favoritgrogg) istället för att laga mat så vi behöver inte hjälpa henne med maten längre
"jävla jocke" säger nadja och blandar just nu. jocke har säkert tipsat om nåt som smakar jäkligt konstigt
okej snart dags för test av det här
matilda börjar
"helt okej" säger hon
nu nadjas tur
"det funkar" säger hon
nu min tur
"jag tycker faktiskt det var ganska gott" säger jag
okej nu vet ni att den är okej att dricka
den innehåller
vodka
roses lime
ramlösa
highschool swimmingpool heter den haha kul namn
glad midsommar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback