kristian luuk gjorde min dag

jag var och åt mat med matilda på kalle på spången. det var en jätteläskig kvinna där, hon pratade som om hon hade rökt sönder sin röst helt och hållet. vi såg henne inte först så vi trodde det var en alien/gottefrid
när jag kom hem så tog jag med pappa till media markt för att kolla på en vinylspelaret till mig eftersom vår som vi har hemma som jag ville använda inte verkade fungera... vi hittade jättefina som kostade runt 3000 utan högtalare och ungefär 5000 med så det gick ju inte :( tyvärr, jättefina var dom verkligen, så snygga. på jula hittade vi en för 350 dock, woho pappa skrattade åt den och sa att den ser ut som en förvuxen väckarklocka. jag tycker den är helt okej. mamma tyckte till och med den var fin! jag lyssnade på deras beach boys-skiva, mamma sa att  hon fick lust att grina
så var det popcirkus också! inga roliga artister med direkt, fast dom pratade om emos och kristian luuk klädde ut sig till emo och gick runt på plattan "var ni på metro station?" "nä" "... jag är emo..." hahahaha skrattade <3 roligt roligt

platsen alla fotograferar i västerås


Kommentarer
Postat av: stina

luuk rockade

Postat av: veronica

http://Fleurdelise.bilddagboken.se/p/show.html?id=45129920&directlink=1

haha, men åH! :(



Christian är söt <<3

2009-03-05 @ 13:16:56
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: caa

jag är emo <3

2009-03-06 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback