lasagneupplevelse klockan två på natten

haha när jag skulle sova igår så lyssnade jag på ljud från naturen t.ex afrikansk djungel och vågor från en ocean hahah jag somnade faktiskt, ska testa det snart igen ska skriva det här inlägget först
nu sitter jag uppe och dricker loka med citronsmak och har ätit lasagne med keso istället för köttfärs. när jag skulle ta fram den ur kylen råkade jag öppna lådan med köttfärs-lasagne och lukten fick mig att må dåligt, jag luktade en gång till för att övertyga mig själv och ja den fick mig att må dåligt, det luktade äckligt och jag kunde i det ögonblicket verkligen känna att det kommer krävas radikala ting för att jag ska äta kött igen

Kommentarer
Postat av: stina

meat is muuuuuurder

2009-03-17 @ 12:04:55
Postat av: Sofia

Så jag kommer bo med två gräsätare på hultan? ^^

2009-03-17 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback