"så många bra band kommer ju inte ha tid att vara på campingen" - nadja

idag så har siesta och arvika haft bandsläpp! mycket bandsläpp nu verkar det som. först gick jag in på siestas hemsida, dom hade bokat anti flag jag ba jaha....... sen gick jag in på arvikas hemsida och såg en stor nin-logga :D gissa vem som blev jätteglad? åh det är nine inch nails sista turné och arvika har bokat dom, tack tack tack! dom har bokat fever ray dessutom, party har höga förväntningar på karins liveshower efter vad man har hört och sett från the knife

Kommentarer
Postat av: zeeee pimpf

haha din blogg är den enda jag läser (när du länkar vill säga) känn dig intressant! aja fina bandbokningar, ser jag fram emot <3 glöm inte welle!

2009-03-11 @ 22:17:06
Postat av: caaa

MEN DÖ

2009-03-14 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback