saturday night engine

nu har stina och jag varit på en jättelång promenad, vi gick ut vid fem och kom hem nu, fast vi tog bussen hem från stan iofs hehe. nu hoppar stina in i duschen och sen är det dags för robinson tror jag, härligt
haha när vi var på mcdonald's var det några emos där dom var roliga sen gick min bror förbi så vi knackade på fönstret och han såg jätteglad ut och vinkade tillbaka till oss haha glad den där
veckans bloggfråga, var med nu kids
vem i kent tror ni skulle ta livet av sig om nån i bandet skulle göra det?
vi vill höra motivation också gärna hörni
oki gissa nu kära läsare

Kommentarer
Postat av: stina

jag tror att jocke skulle ta livet av sig för han är mest emo sen är han är han ju rätt töntig också lollilol ne skoja tror markus och min motivering kan läsas i inlägget nedan men kan förtydliga att det är för att jocke har barn sami har barn och martin har hund

Postat av: angelica

jocke, inte snart eller så men han kommer typ vara värsta rockmorfarn och när han är typ 90 bast kommer han också hoppa från västerbron medans han skriker "TJOHO".. why? för han har blivit senil och glömt bort att han är människa och råkar tro att han är en fågel.

2009-03-21 @ 21:28:13
URL: http://sonofstjacobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

markus, han verkar så ledsen.

2009-03-22 @ 12:18:29
Postat av: Felicia

Det beror på hur man definerar "ta självmord". Jag tror nämligen att när Kent i framtiden slutar producera musik kommer Martin bli så rastlös att han gör en 'Elvis' och dränker sina sorger i mat tills han tillslut spricker från insidan och ut regnar det varmkorv! Det är min teori! PS. Tack för den rara kommentaren på min blogg :)

2009-03-22 @ 13:58:48
URL: http://psykbunkern.webblogg.se/
Postat av: veronica

markus.. :'(

2009-03-22 @ 16:50:12
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Magda

Markus det lilla fyllot

2009-03-30 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback