the name is brother daniel and we're alright we're alright

nu har boken om broder daniel! den är så fin, dom har så otroligt fina bandbilder tycker jag. det är helt klart något med bd som jag finner ytterst intressant, gillar verkligen att läsa om dom, titta på intervjuer, älskar deras dvd, men lyssnar inte allt för ofta på deras musik nu för tiden. min bror trodde jag skulle bli bd-popare när jag var 13 och tvingade mig att köpa skivor med dom, han sa att jag skulle bli mer frälst av bd än vad jag redan var av kent. nä, så blev det inte


Kommentarer
Postat av: stina

men nästan!

2009-03-13 @ 11:48:32
Postat av: Sofia

Håkan <3

2009-03-13 @ 16:15:48
Postat av: andreas

BD<3 kent är bäst ja. jahaaaa. där ser man. nu när du säger det så har jag för mig att jag läste det någonstans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback