tema island

nu har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand så jag är helt bortdomnad i överläppen, trevligt! älskar tandläkaren, bästa livet (stina...... veronica......) nu har jag lyssnat en massa på sigur rós och nyss ba "jag skulle vilja åka till island" mamma: "ja, ska vi kolla om det finns nån resa?" hahaha, vore kul vi åker aldrig utomlands :( pappa vill bada i sån där varm källa tydligen, vad heter det? jag vill rida islandshäst fast det kan man göra i sverige med men ändå
ok nu kanske jag låter som att jag fått någon dum fixering vid island men så är det inte, bara det att jag blev väldigt sugen nu när jag ändå är inne på ett så isländskt tema

reykjavík
bild tagen av http://www.flickr.com/photos/jatli/

islandshästar
bild tagen av http://www.flickr.com/photos/gunnisal

Kommentarer
Postat av: caa

jag vill bada i deras varma hav och i såna där bubblande gejsrar

2009-03-25 @ 18:23:25
Postat av: stina

nice får jag följa med du bjuder

2009-03-25 @ 19:47:03
Postat av: veronica

men åh, kul! hoppas ni åker! :D

BÄSTA LIVET! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback