mina vänner klär sig helst i svart dom vill inte göra mig besviken igen


citat från per sinding-larsens blogg:
"Joakim tar ton på Arlanda. “Mina vänner klär sig helst i svart, dom vill inte göra mig besviken igen”, sjunger mannen bakom vita konserten inledningsvis. Själva påminns vi om hur bra Bergs stämma klär en så syntig sång. Har man en gång druckit Depeche Modes blod så kan man leverera på denna iallafall, stundtals lite Jimmy Sommerville Why-aktiga popmusiken."
andreas tillianders nya skiva släpps 6 maj, jag längtar, jag antar att ni gör detsamma

idag på popcirkus så var det med säkerhetsvakter eftersom dom pratade om konserter och fans, hans var med och pratade, fnissade åt honom

Kommentarer
Postat av: veronica

hmm.. kentbloggen.

Postat av: andreas

jag vet inte alls vem han tilliander är men jag längtar jag med hahaha.

2009-03-12 @ 20:21:15
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: hahahahahah asså hon är så rolig, synd att hon inte fattar det själv!

2009-03-12 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback