dansa go-go @ the hultsfred festival

förstår inte, jag har missat att white lies kommer till hultsfredsfestivalen, andreas som sa det till mig, tack andreas annars hade jag kanske missat dom eller nåt
kul att hultsfred har lagt white lies, regina spektor och the killers på samma dag, även peter bjorn and john spelar på torsdagen (jag bättre om dom nu) och kings of leon och franz fredinand på onsdagen och vad spelar på fredagen och lördagen? nästan inga bra, ganska så trist men dom kanske släpper några fler bra band senare. nu ska jag iofs inte skälla för mycket på själva hultsfredsfestivalen för jag vet att dom knappast kan välja fritt vilka dagar banden ska spela :(
förresten så har vi skaffat tågbiljetter nu 229 var ner till hultsfred med ett byte i linköping bara, billigt och bra god chokla'

hultsfred '06 - pharrell williams

hultsfred '07 - mando diao

Kommentarer
Postat av: stina

häääärligt värre

2009-05-08 @ 09:28:42
Postat av: l

bara två månader kvar idag! greeeat

2009-05-08 @ 11:18:46
Postat av: Sofia

Fan vad jag längtar :D

Kommer ni på tisdagen eller?

Postat av: Veronica

nice... jag borde köpa biljett snart..

2009-05-09 @ 14:38:39
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback