i was looking for some action but all i found was cigarettes and alcohol

sitter här och har lite bästa livet med oasis åh så bra
fniss mamma kom in och hade köpt en -> leksak <- till nilz hahaha alltså nilz leker inte med leksaker längre, det var ganska längesen hon lekte med något tror jag, hon är 13 år nu vi får se hur hon reagerar iaf
så har jag sett sex & the city the movie idag åh grät flera gånger som man bör göra när man ser den snyft snyft så har jag hittat carins film som jag tappat bort också, bra

Kommentarer
Postat av: stina

ofta man gråter av den filmen haha inte ens sorglig eller nånting :(

Postat av: l

grinfia!

2009-05-12 @ 21:28:19
Postat av: Veronica

håller med stina och måste tilllägga: fjant :D

2009-05-16 @ 12:29:56
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback