martin sköld är en härlig prick

fråga kent har börjat igen, så roligt <3 martin är charmig
han var go och svarade på min härliga och än så länge enda fråga också

jocke är det sant att din vänstra arm är en protes?
snyggve, 3 år, hemma hos jocke

Hela Jocke är en protes man kan ta bort, flytta eller sätta var man vill.
Men ibland protesterar protesen.
Då får man backa lite.

/ Martin

förövrigt
till anonym som frågar om jag gått och blivit borgerlig
ja jag har ju skrivit massor om liberal politik både i bloggen, på bilddagboken, på andra sidor och även irl. jag vet ju inte vem du är så jag vet ju inte hur du känner mig men du måste levt lite med huvudet i en påse om vi är närmare bekanta

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha älskar martin

Postat av: Anonym

hahaha visste att det var du, ingen annan skulle komma på en sån fråga

2009-05-27 @ 16:06:22
Postat av: Veronica

Protesjocke <3

2009-05-28 @ 17:32:57
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Vadå? jag skrev i mitt namn ;(

Trodde ju du var vänster </3

2009-05-29 @ 15:38:02
Postat av: matild

hahaha alla sörjer att du har gått över to the dark side, aka liberalismen

2009-06-02 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback