det här är dagen då jag tog mig tid att göra en lista

en låt som
har gjort mig glad:
fergie - labels or love
har gjort mig ledsen: kent - ensammast i sverige
jag vill dansa till: justin timberlake - my love (paul oakenfold radio edit)
jag vill dansa ännu mer till: justice - tthhee ppaarrtty
lugnar ner mig: sigur rós - hoppípolla
jag lyssnar på för att bli pepp: peter bjorn and john - nothing to worry about (jan hammer remix)
påminner om kärlek: regina spektor - samson
påminner om gamla tider: placebo - sleeping with ghosts
påminner om ångest: kent - noll
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: the faint - the geeks were right (boys noize vs d.i.m. mix)
lyssnas på i ilska: promoe - ge oss sverige tillbaka
är väldigt, väldigt bra: kent - ensamheten
jag lyssnar på när jag är kreativ: jónsi & alex - boy 1904
påminner om sommardagar: sigur rós - olsen olsen
påminner om våren: håkan hellström - vi två 17 år
påminner om en bra film: mgmt - time to pretend (tvserie)
jag lyssnade på när jag var 15: the smiths - the boy with the thorn in his side
jag lyssnade på när jag var 17: kent - vy från ett luftslott
jag lyssnar på just nu: sigur rós - heima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback