ett solblekt sjukhus

ok ja det har inte varit en så jättespännande dag idag!
därför så bloggar jag självklart om den!
mm, var i skolan och läste om korallrev, det var tråkigt
sen så gick jag på promenad och så fick jag svets från en svetsare på benet!!!!!! det gjorde asa ont faktiskt, trodde mina strumpbyxor gick sönder först jag ba :'( det gjorde dom inte som tur var
det var det mest spännande som hände i skolan idag
läste harry potter sen och där funderade jag över en sak, i harry potter och hemligheternas kammare så dödar väl harry ormen? eller vad gör han med den egentligen? för nagini är ju med i dom andra böckerna, men är det samma orm eller en annan? kommer inte ihåg blev fundersam
så en annan sak, alla verkar älska sjukhus (med kent alltså om nån som inte gillar kent råkar läsa min blogg, chansen är ej så stor men jag är snäll) den låten kommer inte till mig, förstår inte storheten med den undrar om jag kommer att göra det senare eller om det kommer vara såhär hela tiden. som columbus som alla älskade först och den började jag gilla riktigt mycket för kanske ett halv år sen!? ibland tar det lite tid låtarna måste liksom lägga sig på rätt plats
vilket inkorrekt skrivet inlägg det här är

Kommentarer
Postat av: linnea

nej nagini dog inte på riktigt i hemligheternas kammare!



p.s. sjukhus äger

2009-11-23 @ 21:14:49
Postat av: felix

harry dödar basilisken i hemligheternas kammare, det är slytherins monster men är ej att förväxla med nagini.

2009-11-23 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback