in it for the money

det finns ett ämne som känns mer urvattnat än svininfluensan faktiskt, det är kentmobilen! "huhu, kent är only in it for the money, ni minns väl mobilen?" nej vilken mobil? argghhh
mobilen var en bra grej, dom tjänade ju tydligen hur mycket pengar som helst på det? fånigt att säga nej tack vi är så indie så vi vill inte ha 30 miljoner, vi säljer oss inte. vad är säljer sig ens för ett uttryck? jag använder mig inte ens av "säljer sig" när det kommer till prostitution. man säljer tjänser, man säljer produkter man skapat. verkade ju vara ganska lättförtjänta pengar om man säger så, men vad vet jag. det är bra att våga tjäna pengar. vad har dom att förlora? respekten från nån person som fortfarande går runt och tycker att pengar är fult? ja för en sån persons respekt känns ju lockande...
hoppas jocke fortsätter konsumera jackor för 30 000 (eller vad det nu var dom kostade) tycker det är härligt med rika människor, gärna snuskigt rika människor. hela det här är förstås en motreaktion till han-jobbar-på-bank-oj-vad-fin-han-tror-att-han-är-mentaliteten. jag tycker inte att man är mer värd för att man är rik precis.

Kommentarer
Postat av: caa

bra påp... ingen i världen skulle tacka nej till att tjärna pengar på något man gjort själv....

säger dom de så är det bara bebisar som inte fått chansen eller kan tänka sig in i situationen

2009-10-22 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback