my chemical romance

ok hej bloggen! nu har jag kommit hem till västerås och nu kom nilz in med ett blomblad i rumpan :)
den här bloggen är väldigt oprententiös som ni har märkt förutom ibland när jag blir för seriös istället
ah iaf så stötte jag på jocke och hans två barn på väg till skolan idag hahaha
jag gick där så såg jag dom vid ett övergångsställe jag ba "det är ju jocke! åh vad gör han här? vad gör jag här? varför ser det ut som att han tittar på mig? varför har jag så fula kläder på mig?" med ben som darrade gud vad den mannen fortfarande får mig att känna massor av känslor, åh fina jocke
okidoki ja så nu ska jag snart hem till elina så måste tvätta håret :( känner mig lam
måste facebook:a lite först tror jag

Kommentarer
Postat av: Cheapo

Okej jag är jätteavundsjuk för att du jämt lyckas se Jocke. Jag har inte sett han en enda gång och jag kollar alltid efter honom!

Postat av: Anonym

du ser ju jocke typ hela tiden ): så orättvist

2009-09-27 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback