på tunnelbanan

idag så hände det en konstig grej på tunnelbanan på väg till ropsten
satt med caroline från klassen
1. caroline säger "ibland så flyttar personerna som sitter framför mig på sig och sätter sig någon annanstans, jag brukar undra om det är mig det är fel på"
2. caroline går av
3. mannen mitt emot mig fnissar, jag kollar lite undrande och fortsätter kolla ut
4. mannen mitt emot går och sätter sig på en ledig plats någon annanstans
5. jag ser ut såhär: ?
vad exakt betydde detta? :(

p.s. jag kanske blir en sån stockholmare som skriver så mycket om tunnelbanor att jag skaffar en kategori som heter "på tunnelbanan"

Kommentarer
Postat av: Cheapo

Det äckligaste är när folk spyr på tunnelbanan :s

Postat av: Sara

Välkommen in på min blogg! jag bloggar om mitt liv som frisör & skönhetsintresserad. Svarar gärna på dina frågor om hår! :) hoppas det är något som kan intressera dig! kramar /s

2009-09-05 @ 10:42:32
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: cajja

haha så fnissande mannen hörde eran konversation och sen så flytta han på sig för att jävlas? haha flirta kanske med dig... så busigt

2009-09-07 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback