vogel vogel

som hälften av sveriges befolkning tittade jag på det där svenska hollywoodfruar eller vad det heter igår. det har ju blivit världens detbatt om anna anka i sverige nu också, jag undrar hur vinklat det är. jag tycker faktiskt att hon maria är roligast att titta på. så oskyldig och rolig. anna anka ser ju bara ut som ett levande lik med sitt urholkade ansikte. nej maria ska det vara! så rolig gick och köpte ett kylskåp fullt med familjens favoritsaker medan anna anka tvingar sin son att bli modell, haha. så pratar hon världens skånska också. självklart är västeråsare betydligt bättre (maria är från västerås ok) *lokalpatriot*
anna anka: jag hade så smala ben att jag blev kallad för fågelben i skolan :(
carin: passande att du heter anka nu då...
nej nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att pappa ska komma hem


Kommentarer
Postat av: caja

älskar mig själv

2009-09-29 @ 19:13:33
Postat av: veronica

min sambos expojkväns pappas tjej är syster till maria, så min sambo har träffat henne.. smäll den du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback