världens finaste dator

måste meddela något mycket, mycket hemskt bloggen. igår skedde det som inte fick ske, min älskade macbook blev plötsligt svårt sjuk. skärmen vill inte lysa ordentligt utan är jätemörk (ser ut som svart om man inte kollar noga) förutom att den blir normal i några sekunder ibland. just nu är stackaren inlagd på mac support i västerås. det verkade inte som om det var någon större fara sa killen där, dock vet man aldrig. det är antagligen någon lampa eller någon kabel som krånglar/har gått sönder. pappa ska förmodligen hämta den imorgon och då får vi en diagnos.
minnesbilder med med mitt älskade barn:
från i somras.
krya äskling!

Kommentarer
Postat av: Vero

kul att det är just jag som sitter vid den på båda bilderna haha

Postat av: Vero

kul att det är just jag som sitter vid den på båda bilderna haha

2010-12-09 @ 16:32:51
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback