tågresa genom norrland

nu har jag inte skrivit något här på rätt länge! har varit och sett kent och varit borta sedan i torsdags. skriver som vanligt det roligaste och mest läsvärda om konserterna på kentbloggen så därför blir det antagligen rätt fattig läsning här! sitter just nu på tåget hem från kiruna tillsammans med matilda, helena och bella. vi beräknas vara framme först om tolv timmar och jag skriver från min telefon. kan inte ens göra radbyten, haha. alla andra lyssnar på musik och eftersom jag inte har några hörlurar skriver jag här. veolia har gratis internet till skillnad från sj så iphoneanvändare som helena och jag är lyckliga över att kunna vara uppkopplade hela tiden för annars är det fruktansvärt dålig mottagning ute i dom norrländska skogarna, bara när man åker in i en stad sådär varannan, var tredje timme funkar det i kanske 10 minuter. vi har köpt med oss en massa saker att äta ifrån kiruna iaf så vi har något att göra. jag såg just på den nya harry potter-trailern och filmen kommer tydligen i 3d! nu är vi framme i boden efter ungefär tre och en halv timme! party det här! saknar nilz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback