det finns inga ord för det på det här jävla språket

nu var linnea nyss här och hämtade en plats i solen från min dator (jocke berg sa att hon fick, det är hennes födelsedag och leveransen från cdon hade inte kommit än!) vi hade en spännande liten diskussion. vi har båda lyssnat på kent relativt länge, i sisådär 7-8 år, vilket jag anser vara ganska länge för två personer som bara är 19. jag har länge haft en fast åsikt om vilken kents bästa skiva är, du & jag döden. ända sedan den kom ut för fem år sedan har jag självklart tyckt att den varit det bästa albumet och att mannen i den vita hatten har varit den bästa låten, efter ett tag slutar man liksom reflektera över detta och ser det som fakta. därför var det bra att linnea kom och upplyste mig om att hon misstänkte att röd gått och blivit hennes favoritskiva. det fick mig att upptäcka att jag minsann går runt och misstänker samma sak. efter 14 år som band tror man liksom inte kent ska komma och släppa sin bästa skiva. det gjorde dom visst?
kanske inte riktigt läge att diskutera och citera röd just nu, fast... i love you

Kommentarer
Postat av: Carin

jag fick min! :O

2010-06-24 @ 14:33:54
Postat av: linnea

inte helt fel att få en ny kentskiva på sin födelsedag :) men usch vad jag känner mig gammal när du säger att det gått 7-8 år.



men jag beställde faktiskt skivan i måndags eller tisdags tror jag så kan vara därför den är lite efter carins...

2010-06-24 @ 15:01:20
Postat av: SOCKER

håller sannerligen med om favoriter och allt det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback