väldigt stora funderingar

sitter här och funderar på om jag borde ta och förhandsboka en plats i solen. kommer inte att vara i stockholm när den kommer så kan inte gå till pet sounds och köpa den. blir lite rädd att den inte ska komma rätt dag bara, vill ha den rätt dag eftersom det är turnépremiär dagen efter.
vill inte köpa den i itunes store eftersom det är digitalt.
vill inte köpa av megastore för det har jag gjort en gång och då kom den inte i tid.
ginza har jag aldrig handlat av så dom tänker jag inte heller köpa av.
gillar bengans mest fast cdon är jag mer säker på alltid levererar i tid...
jaja, om den inte kommer i tid får jag skicka tillbaka leveransen och skriva ett hatbrev om varför man måste leverera skivor på releasedatumet! iofs lyckades pappa köpa röd tidigare hos jay records i västerås. kanske borde testa det hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback