ner med usa, IMPERALISMEN

är nu hemma i mitt inte fullt så kära västerås. ska alldeles strax bege mig hem till jennifer för att kolla på the grudge I och II med henne, elina, linnea och lovisa! läskigt. kommer väl inte kunna sova sen, eller jo, eftersom det är dom AMERIKANSKA. jävla amerikaner. aah fuck vill åka till new york förresten. kanske borde hårdsatsa på att övertala pappa till att ta med mig dit. tjat fungerar väldigt bra på min far. tror till och med att desto mer jag tjatar desto mer pengar får han! perfekt. han vill dock hellre åka till london fast han har varit där tusen gånger. han tycker det är mycket bättre för att han kan staden så bra och vet vart man ska hänga typ. inte så kul när "vet vart man ska hänga" = vet vart man kan kolla på fotboll. jag vill åka på sex & the city sightseeing fo helvede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback