skön...t

sitter just nu och chillar hemma hos matilda på kungsholmen. är ledig idag vilket är jätteskönt! något som inte är jätteskönt är att jag lämnat in min iphone hos 3 i västerås, kommer inte få tillbaka den på en till två veckor. saknar mitt älskade barn. om jag får en ny (vilket man tydligen får om dom inte anser att dom inte vill laga den) så ska jag fråga om jag får en vit istället för en svart tänkte jag, hopppas det funkar. bästa planen! var nyligen på ica för att köpa mig lite frukost såhär vid 14:30. tänkte kolla på gossip girl och äta innan matilda kommer hem, gött liv liksom, så dyker herr j.berg upp inne på ica. blev fucking jättechockad. brukar se honom då och då så brukar inte bli det, fast blev verkligen jätteförvånad nu. pinsamt, han såg säkert det, hehe... dessutom funkade inte gossip girl på matildas dator. kuken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback