Har DU någonsin råkat ut för den så kallade "kentfamiljen"?

De är ett gäng hjärndöda ungdomar som stalkar runt efter bandet kent på alla deras spelningar. En riktig hop idioter är de. Människor helt utan gränser. De tränger sig före stackars små fans som köat i hela fyra dagar, FYRA DAGAR! Ja, ni förstår själva med vilket förakt jag nu skriver detta. Det går rykten om att den så kallade kentfamiljen gärna bryter av vingrar, krossar fötter och använder sig av knogjärn för att lyckas ta sig först fram till staketet.
JAG UTFÄRDAR HÄR MED EN VARNING!
Här är en bild på delar av "kentfamiljen" under den beryktade Eskilstunaspelningen
då de trängde sig längst fram. Som ni ser sitter de ju verkligen allra längst fram på bilden.

Kommentarer
Postat av: veronica

<3333 haha

Postat av: johan

hahaha, ohh noo inte d0m igen :'D

2011-01-31 @ 11:58:26
Postat av: Alexandra

Hahahahahaha vad roooowligt!!!

2011-01-31 @ 12:05:10
Postat av: Anonym

Vilken tur att ni anser att ni själva är så mycket mer Kentfans än de "små" fansen så ni kan tränga er lite före. Bra där. Grattis. Kyss

2011-01-31 @ 12:34:05
Postat av: Anonym

Vilken tur att ni anser att ni själva är så mycket mer Kentfans än de "små" fansen så ni kan tränga er lite före. Bra där. Grattis. Kyss

2011-01-31 @ 12:34:36
Postat av: jonna

faaast vi köar alltid asalänge så det där höll inte!

2011-01-31 @ 13:05:38
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: felix

alla vet att ni kommer en timme innan insläpp och tränger er före! lär er köa!

2011-01-31 @ 14:37:40
URL: http://felixelite.blogg.se/
Postat av: Anonym

faaaast om ni köar "aslänge" behöver ni inte tränga er. Visa lite respekt. (Om du inte vet vad det innebär så är det att vara tolerant, lyssna och bry sig om andra människor)

2011-01-31 @ 16:52:16
Postat av: Jonna

Vi tränger oss inte, vi springer före vid insläppet.

2011-01-31 @ 17:23:32
Postat av: Anonym

ja men dåså!

2011-01-31 @ 17:32:42
Postat av: kentfan_nr1_90

Den eviga frågan: När har vi trängt oss?

2011-01-31 @ 18:43:39
Postat av: kentfan_nr1_90

Ok, ångrar min fråga, orkar ändå inte höra svaret som folk tror sig ha så bra koll på...

2011-01-31 @ 18:49:58
Postat av: veronica

Det är så himla larvigt att hålla på att smutskasta folk på internet när man inte ens vågar skriva ut sitt namn. Varför kommer du inte fram och pratar med oss på konserterna om vi nu beter oss så illa?

Varför sitter alla jämt och håller käften i kön och sen börjar ljuga/överdriva på internet när de kommer hem. Jag blir så himla trött på det här.

Speciellt när det kommer människor som du och inte har någon aning om vad du pratar om, men ändå ska hålla på och läxa upp

2011-01-31 @ 19:28:02
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tror jag hört om det där gänget någon gång. Kanske var en dröm.

2011-02-01 @ 11:30:33
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var förresten jättetrevligt att sitta längst fram med dig! Din röv var jättemysig när du satte dig ovanpå mig för att du inte fick plats längst fram. Kram osv.

2011-02-01 @ 13:02:44
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha, alltså adrian, varför var du trevlig då men är otrevlig nu ett halvår efter? Antingen så vågade du inte då eller så har bara din irritation över oss vuxit i efterhand. Klart det inte är mysigt att någon trycker sig in vid staketet, men ta det med vakterna som sabbade ett lugnt och säkert insläpp.

2011-02-01 @ 17:29:02
Postat av: Anonym

Men snälla vadå trevlig först? Är jag trevlig för att jag svarade när du sa hej? Hela det där är så jävla fejkat. Jo klart jag ska ta det med vakterna, åker och letar upp dom en efter en och frågar vad dom gjorde för fel. För det var ju vakterna som tvingade dig att sätta dig på mig. Dom sa till dig att gå men du sket i vad dom sa.



Eller så kan man ju låta bli att skriva ett helt meningslöst inlägg från allra första början? Det är kul att skämta, det har jag också gjort men det finns också gränser. "små stackars fansen som köade i fyra dagar. FYRA DAGAR.". Kan vi alla bara skita i den här jävla kentfejden?



Ni trängde er visst det. Flera av erat lilla gang satte sig framför oss bara för att kolla om vi sa något. Det har jag själv fått konstaterat av de inblandade. Det är dock redan diskuterat så jag orkar inte ha världens diskussion om det.

2011-02-01 @ 18:14:01
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: veronica

Adrian: Vakterna sa faktiskt åt jonna att sätta sig fast att hon sa att hon inte fick plats.

Det där om de stackars små fansen som köat i fyra dagar är ingenting som vi skrivit riktat mot er. Det är kopierat från Emocore. Så bli inte upprörd.

Det här har inte med "vårat bråk" att göra.

2011-02-01 @ 18:34:20
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

veronica jag hoppas du inser hur jävla dum i huvudet du är. have a crappy life!

2011-02-01 @ 18:44:48
Postat av: Anonym

Dom sa åt jonna att sätta sig. Det fanns dock ingen plats så då bad dom henne gå längre bak.



Hur i helvete kan du sitta och påstå att det inte är riktat mot oss? Det var bara vi som köade i fyra dagar. Bara för att nån på "Emocore" Har skrivit det betyder väl inte att det blir okej att lägga ut på era bloggar? Herregud.

2011-02-01 @ 18:47:46
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: julia

det var bara 4 st som köade i 4 dagar och adrian var en av dom. okej.. så vem var det riktat till då?



jag förstår inte varför ni forsätter prata om det. försöker ni fortfarande skämta bort att hela kön i eskilstuna var emot er för att ni satte er först helt utanför kön och sen sa ni att det inte var något problem inför insläppet för att ni skulle tränga er farmför kön innan insläppet.

2011-02-01 @ 18:50:19
Postat av: amanda

Hahaha!



Åh, kommer ihåg när jag var 14 :)

2011-02-01 @ 19:13:21
Postat av: Anonym

Haha flera av dom är 20+ .....

2011-02-01 @ 19:16:37
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: jonna

som veronica sa så är det kopierat från emocore. vi driver inte med er, inte med dom utan med oss själva. om jag vill göra det i min blogg så gör jag gärna det. alla som kommit med påhittade historier om oss och våra våldsamma sätt att ta oss längst fram får stå ut med att vara med i det här skämtet. om någon blir ledsen kunde den ju kanske hoppat över att ljuga ihop historier om oss från början.



sanningen om oss är att vi är och alltid har varit snälla mot alla människor vi träffat på kents konserter. vi blir provocerade som vilka människor som helst när några plötsligt börjar prata som om vi vore svin. vi köar alltid jättelänge (nej inte fyra dagar, men ca 12 timmar) allt annat har människor som vill oss illa pga avundsjuka eller falska rykten hittat på.

2011-02-01 @ 19:18:56
Postat av: felix

"Kan vi alla bara skita i den här jävla kentfejden?"



well said! alltså gud vad töntigt att ni ens orkar hålla på. det är ett halvår sen, släpp det! och ja det gäller såklart båda sidorna.



we shall overcome osv

2011-02-01 @ 19:21:04
URL: http://felixelite.blogg.se/
Postat av: jonna

det konstiga i hela det här bråket är att ingen INGEN verkar ha märkt att ingen av oss var i ens början av kön när själva insläppet ägde rum. bara för att vi hamnade längst fram har vi alltså trängt oss? nej. har ingen aning om varför staketet fortfarande hade tomma platser när jag kom in, fortfarande fascinerad över detta faktum. mycket går också bara man vill.

efter alla konserter vi går på har vi ju en erfarenhet av hur man gör, därför lyckas vi kanske även om vi inte har dom allra bästa platserna i kön. det betyder inte att vi tränger oss och misshandlar allt i vår väg

2011-02-01 @ 19:26:59
Postat av: anonymis

Alltså, va? HUR kan man haka upp sig på en sån här liten grej?

Det handlar inte om hur länge man har köat, eller om vilka man känner i kön, eller om man tränger sig eller inte.

Det handlar om att hamna längst fram, sen hur det går till spelar ingen roll. Bara man inte bryter mot lagen. Och det är inte olagligt att tränga sig på en konsert.

Sedan förstår jag inte hur man ens kan komma ihåg en sån här grej ett halvår senare. Lägg energin på något annat vettja. Puss på kentfamiljen, piss på er andra.

2011-02-01 @ 19:32:05
Postat av: Anonym

Driv om er själva hur mycket ni vill, men att du påstår att vi kommit med påhittade historier om er var det mest idiotiska jag hört. Att ni får konstiga rykten om er är kanske inte särkilt konstigt med tanke på hur ni beter er. Att ni skulle vara snälla mot alla människor ni träffat får mig att må illa och skratta samtidigt. Det finns dock undantag i erat lilla "gäng" så jag menar såklart inte alla när jag skriver här.



Jag vet vad jag sett och jag vet att flera, flera stycken håller med mig. Jag ska inte sitta här och försöka bevisa vad ni gjort och inte gjort. För vet du? Jag bryr mig egentligen inte ett jävla skit. Det enda jag vill är att kunna gå på kent utan att folk ska trängas eller tjaffsa. Det var ni som började hela "fejden" då gabriella och veronica (var flera men kan tyvärr inte namnen) ställde sig framför och skrattade.



Jag undrar verkligen hur fan du tänker när du ska sitta där och hålla på och försöka bevisa hur trevliga ni är, när du från första början lägger ut ett inlägg och driver med oss? Patetiskt.

2011-02-01 @ 19:39:39
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: Anonym

"AnOnYmIs": Håller med Felix. Ingen hade hakat upp sig om hon hade tänkt två gånger innan hon la upp det här. Jag menar snälla, man fattar ju att folk kommer kommentera när man lägger ut sånt. EN STOR JÄVLA HINK MED PISS PÅ DIG SNARARE.

2011-02-01 @ 19:48:40
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: Anonym

"AnOnYmIs": Håller med Felix. Ingen hade hakat upp sig om hon hade tänkt två gånger innan hon la upp det här. Jag menar snälla, man fattar ju att folk kommer kommentera när man lägger ut sånt. EN STOR JÄVLA HINK MED PISS PÅ DIG SNARARE.

2011-02-01 @ 19:50:08
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: jonna

alltså ingen människa läser ens min blogg så trodde inte att någon skulle se det här och provoceras av det, det var till för mig och mina vänner som skulle skratta åt det på emocore eftersom vi beskrevs som ett ondskefullt fenomen i kentvärlden. om folk får hitta på att vi bryter fingrar och krossar fötter så har väl vi herregud rätt att skämta om det

2011-02-01 @ 19:55:00
Postat av: jonna

adrian: jag sa inte att det var du och dina vänner som hittat på saker. jag vet inte vem som hittat på saker eller om någon ens sagt det men jag har hört vänner som berättat att folk sagt att dom önskar att vi dog osv. har läst på kentforumet att folk skrivit att människor sagt att vi ska dö till och med. det enda som har med er att göra är att jag skrev om er som dom "små fansen som köade i fyra dagar" eftersom att det var så det stod på emocore. jag ville absolut inte provocera just er med det här. ta det inte så

2011-02-01 @ 20:00:11
Postat av: veronica

Gabriella var inte alls med och ställde sig framför er.

Jag fattar inte vad det är frågan om.



Och fortfarande adrian: Vi driver inte med er alls. Utan snarare med faktumet att någon har skrivit sådär på internet. Som sagt så är det inte vi som skrivit om "de små fansen som köar i 4 dagar" Det är ett citat.



julia: som sagt så var det ett skämt och ingenting som utfördes. Det är skillnad på någonting man säger och det som faktisk skrider i handlig.



Historien om Eskilstuna är att vi hade blivit lovade insläpp vid en annan entré och stod där och väntade. När vi kom till den andra entrén så fick vi gå före eftersom vi hade köat sen ungefär 6-7 på morgon. När jag gick innanför portarna så kom min kompis in precis efter mig och han kom klockan 16 på eftermiddagen. Så kom inte ens och säg att vi trängde oss, för jag blir så jävla less på det.

Just denna gång när vi faktist kom in senare än vi skulle.

2011-02-01 @ 20:02:41
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vettefan vem som läser din blogg och inte bryr jag mig heller, blev länkad hit då jag var nämnd. Som sagt: Driv om er själva hur mycket ni vill, men dra fan inte in oss. & vi ska inte dra in er. Resten får ni sköta själva, med alla era konstiga rykten. Sorgligt att vissa rykten stämmer dock.



Nu drar jag mig ur den här diskussionen då det inte blir något vettigt utav det ändå. Slut.

2011-02-01 @ 20:04:23
URL: http://nihilister.blogg.se/
Postat av: veronica

Felix: Som jag sa så har det här absolut ingenting med bråket som har varit att göra. Utan det här är snarare någonting som jag, jonna och emma blev fundersamma över på emocore och kopierade.

Jag har overcomeat. Det är därför vi inte riktar det här mot er.

2011-02-01 @ 20:06:41
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag har nu sökt genom hela sidan och finner inte ditt namn någonstans adrian

2011-02-01 @ 20:07:56
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: felix

jag förstår din poäng adrian även om jag inte delar den. jag hade förmodligen också reagerat om jag var i dina kläder men herregud, låt det bara vara. när hitler planerade att attackera den polska staden danzig undrade hans män om han inte var rädd för att storbritannien och frankrike skulle förklara krig mot tyskland. han svarade kallt att "nej då, vem skulle vilja starta ett världskrig för danzig's skull?" och precis så, vem vill starta ett bråk för det här blogginläggets skull?



jag köper ändå att det var provokativt att lägga upp det från första början

2011-02-01 @ 20:08:43
URL: http://felixelite.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag har nu sökt igenom inlägget och namnet adrian dyker inte upp någonstans

2011-02-01 @ 20:09:47
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: jonna

nä men skrev det kanske för att du skulle få förståelse för det här, men det märks att du inte vill förstå utan att du snarare vill bråka. synd. isåfall kommer vi aldrig att kunna sluta "tjafsa" som du tydligen ville. jag har redan skrivit femton gånger att ingen driver med er. att du fortfarnade påstår det bevisar bara att det jag skrev tidigare stämmer. du vill ju inte förstå, bara bråka ännu mer. suck. fuck vad onödigt.

2011-02-01 @ 20:10:37
Postat av: veronica

Felix.. .. jag känner att den här dyrkan har växt över huvudet på dig. Skärpning!

2011-02-01 @ 20:15:01
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: K

adrian står inte med men det är ju självklart. Läs lite mellan raderna veronica. Han var en av dom som köade i fyra dagar och dom var 4 stycken så han är nämnd där. idiot.

2011-02-01 @ 20:23:09
Postat av: jonna

det är ingen som sagt att det är fel att köa fyra dagar eller att inlägget är riktat mot dom som köat i fyra dagar. det står ju att det är fel att tränga sig före några som köat i fyra dagar.

2011-02-01 @ 20:26:24
Postat av: andreas

lol

2011-02-02 @ 15:11:28
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag gillar kent :) måste jag vara idiot då?

2011-02-02 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback